Happy St. Patrick's day!

en liten irländsk-dag idag! som firas här såklart och i USA.
och det ser ut som att jag stå på svensk mark den 28 maj ... inte fy skam det va?
kanske senare, kanske tidigare, inte helt 100 men troligtivs.

har kikat på utbildningar nu, och hittat en som verka super.
men vem fan vill studera 3 år i Falun? dalarna ... vad gör man ens i falun?
INGA FÖRHOPPNINGAR NU !!!!! är inte ens säker på om jag vill plugga heltid ännu.
så inget tjatande från er där hemma !!!!!!!!


OCH vi har 14 grader idag - det är vaaaaarmt, jag och flickorna ha varit ute, för vi alla är mycket friskare.
samt att vi snabbköpte bagels och hostmedicin till mig, FIINT
- och när vi var i affären så kommer cathy - MALIN, MALIN !! TITTAAAAA HÄÄÄÄR.
jag rusa dit och ser att hon hittat en fotbollsbok med alla arenor och fotbollslag.
jag blir helt till mig och MÅSTE HA DEN, kosta 10 pund men skit sammmmmaaa tänkte jag.
så när vi väl ska betala, så ta cathy den ?? medans jag säger: nej men jag ska betala den.

cathy: ska du inte! du har varit en ängel denna veckan och hjälpt till med allt, så jag bjuder på denna!
- finläsning ikväll dåååå! (:


Kommentarer
Postat av: bea

Jaha okej :/



Men England är riktigt fint det med :D Det landet tycker jag om ;)

2011-03-17 @ 17:22:58
URL: http://pbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback