finding a new au pair.

jag och cathy har slått oss ner i soffan med pizza, två avsnitt förhäxad och sen börjat titta på nya au pairer.
det känns ju lite skumt och väldigt tidigt, även om jag bara varit här en månad, känns det skumt att någon annan ska sitta här med pizzakvällar och förhäxad/Harrypotter eller nåt annat.

men vi har hittat en del roliga, .. vissa skriver så kul och vissa lägger ut så konstiga bilder.

Cathy: MALIN TITTA !!! hon ser jätte ledsen ut .. varför har hon en sån bild liksom?
Jag: nej jag fatta fan inte ... titta denna då, hon ser jätte ansträngd ut.

Jag: vill ni ha en svensk igen eller ska ni ändra?
cathy: nej, jag tror vi kör på en svensk, ni är så bra på engelska, och sen är de nog lätt för er att prata med varandra, speciellt för den nya tjejen då ... och så får du meddela om hon är ett pucko/freak, eller om hon är godkänd ;)

men satt och läste igenom deras profil nu, och den är dötråkig! haha.

var tvungen att säga de, eftersom hon är så van vid att skriva till sina kunder i arbete, så skriver hon så seriöst.
och det låter liksom ABSOLUT inte som dom, för dom är inte seriösa för 5 öre.
så nu skulle hon byta till lite mer roligt, så det låter som dom liksom.

är så glad jag hamnade här, för jag känner mig sååå hemma här, jag gör precis vad jag vill och beteer mig som jag vill, jag gör mina fula ansiktsuttryck mot alan, jag hoppa runt och sjunger överallt ... its just like home.

Alan:
när fredrik kommer, kan vi inte lägga kuddar och täcke i soffan och säga han ska sova här?
jag: joooo seriöst, vi gör de!
cathy: nej men snälla, fredrik kommer hatar oss .. MÅSTE DU alltid göra såna här saker alan!
alan: DET KOMMER BLI AS KUL!
Jag: GÖR DE !!! de kommer verkligen bli skit skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback