3 Mars - time is flying by.

jag stå i köket, har satt igång musik på fullaste - jag spelar Queen, in kommer Cathy.

Cathy
: AAAAAAAAAAAAAAH !!!! spelar du queen?!!!
jag: yeaaah?
Cathy: jag måste skicka sms till Alan och säga detta, han kommer blir helt till sig, han ÄLSKAR Queen.

(det går 10 minuter)
Cathy: nu svarade han.
Alan: aaaaaah gilla hon queen? om hon gillar Creedence också så har vi min själsfrände.
Jag: I loooove creeeeedence!!

- jag tror jag och alan har haft samma musiksmak varje gång någon säger ett band - helt otroligt.
- sen är jag jävligt trött på hantverkare i huset, de bygger om finrummet, och nu är de på vinden och härja.
jag vill ju har sooooovmorgon! inte någon jobbig fan som bankar överallt, de skulle iallafall vara klara nästa vecka!

SILVER TILL DAMERNAS-STAFFFEETTT !!! - imorgon är det herrarnas tur.

och sen blev Stockton i Kalifornien, utsätt till USA's sämsta ställe (: lite skoj!
- axminster bjuder fortfarande på strålande sol och massa plus!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej lilla Malin Du måste följa ditt hjä rta och mag känsla.vi kan inte säga vad du ska göra mer än att vi sakna dej Vad har du tänkt efter augusti.några planer?Puss och kram mamma PS vi stötta dej vilket du gör.

2011-03-03 @ 21:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback