24 Mars.

Så jag ska till London på Söndag hur som haaaaver.
Det blir Brasilien mot Skottland på Emirates Stadium
(arsenals hemmaarena)
med Jennifer, en londonbrud - egentligen trollhättanbrud!

men när jag åker in är inte spikat, det blir iallafall inte imorgon.
utan isåfall blir det lördag eller t.om söndagen! - men förhoppningsvis lördagen dåååå.
grejen var att alan berättade att hans rumskompis som är skotte, skulle också se matchen och därmed bo i lägenheten, vilket inte alan visste - så vi får se hur det blir, förhoppningsvis kanske jag kan sova hos jennifer en natt, eller så får jag bo med alans rumskompis, vilket jag helst gärna skippa! - hah!

men som sagt, inget är hundra - förutom att jag kommer stå på Emirates 14.00 på söndag!!
om inget skumt skiter sig heeeelt.

Kommentarer
Postat av: Julia

sjukt avis på dig! vill med till emirates!! :)

2011-03-25 @ 16:01:54
URL: http://juliamannersten.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback