12 dagar i England.

började jobba 9.30 till 11 .. sen dess har jag gått runt och snorat, hostat och nysit.
och egentligen skulle jag jobba 13.30 till 15. men så säger Cathy att jag bör gå upp och vila istället.
ska tvätta mina kläder hade jag tänkt mig, första gången jag ska tumla det också - får hoppas det inte krymper!
man kan bara tvätta i 30grader också, annars ser allt som dockkläder när det är färdigt. - men det blir rent (y)

imorgon kommer städerskan, I liiiike - för då slipper jag städa mitt rum, vilket jag suger på!

och imorgon ska vi göra utflykt till Honiton, en liten större stad, 15 min här ifrån ...
mamma, vill du komma hit och stryka skjortor åt mig? (a) !!!

1 mars, nästa månad får jag besööök, bara 30 dagar kvar!
och våra svenska killar få storspö i 15km just nu (skidor) - pinsaaaamt.


SER NI HUR TRÅNGT DOM BOR?
mellan varje stuprör kommer en ny lägenhet.
så dom lever på 2 meter bredd, MAXXX!!!
och höjden är istället 3 vårningar.
såhär ser ALLT ut i London och minst 1 timme utanför?
och vi bodde såhär, men det är liksom Alan och hans jobbar kompis på veckorna pga jobbet.
förstår ni att grannarna hade 3 ungar och bodde såhär?????

glad att vi bor i ett hus här som är ungefär som mitt i sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback