Nostalgi!

Jakob har alltid så varma öronsnibbar och jag har under tre årstid alltid rört dom för att de ska bli ännu varmare! haha, anyway så sa han att han precis fått ner dom till att vara kalla, vad gör inte jag då?
ni kan se hans min är "neeeeeeej malin, jag ha precis kylt ner dom" - HAHA!
Jag saknar England, London, Maria och Matilda.
Maria kommer hem till Ronneby om en vecka, även om det inte bli detsamma.
för vi umgicks aldrig här hemma, fast vi alltid vart på samma fester typ.
det passade så bra i England helt enkelt, får se hur det blir med fikan i Svea! (: haha
och fina Matilda, ska jag ner till om en vecka ungefär, ä-ä-ä-ängelholm!
och bruuuden kommer förhoppningsvis in på Santa Barbara College i CA.
det som David precis kommit hem ifrån, då får det blir en tripp till CA nästa år!
nu blev jag för lat med nostalgi.
jag gillar sommaren 2011 redan! 
det är inte ALLT för mycket jobb, slutar ju i Juli, så hinner man leva lite.
folk kommer hem, jag ska äntligen får träffa Marie.

vi som åkte till USA, jag åkte hem, hon blev kvar med ett kanon år i Boston!
men den 2 Augusti landar hon här igeeeeeeeeen!!
och så var det ifs Lollo med - men hon blev amerikan och stannar i Philadelphia.
vad olikt det blev, vi tre skulle ses i USA, vi skulle göra de&de. 
en åkte hem, en kommer hem på utsatt datum och en stannar.
däääärför gillar jag livet !!!!

Jag har njutit av mina lediga dagar, imorgon med!
sen på lördag så jävlar - jag är taggad på att få jobba själv nu!
att slippa ha en som gå bredvid, det blir fiiint de.
ska planera in en vecka i England med!

Kommentarer
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

Sv: ojdå, du bar den fint för att vara första gången då;D

2011-06-16 @ 17:16:38
URL: http://julhaz.blogg.se/
Postat av: Louise

Vi tjatar hem Lollo xD

2011-06-16 @ 17:34:28
URL: http://mlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback