lättare att flytta mount everest.

Jag har tre danskar kompisar på min facebook (alla träffade jag i Chicago)
två av dom fyller år idag? jävla slump, och nu såg jag att alla skrivit "tillykke" - haha vilket fult grattis?
men jag skrev ju tillbaka på svenska istället "fyller varenda jävla dansk år idag eller? grattis!!!!"

gårdagen efter jobbet blev himmelsk, ska snart kila till jobbet igen, sista förmiddagen!
sen en natt, imorgon blir fin dag också, blir lunch på stan och sen in till Karlskrona.
och så måste jag kika upp alla tågtider på lördag till ängeeeeeeeeeelholm, för det ser ut att blir av nu!
sen sover jag där hos Matilda och så ska vi ha kladdkakemys och se på skins hela söndagen! - vi kommer säkert gå över till något bättre, men vi MÅSTE se skins, då det spelas in i Bristol, där vi var för exakt en månadsen!

har bara 1½ dag kvar med hon som lär upp mig, ska bli skönt att vara utan.
chefen kom igår och sa att det är lättare att flytta mount everest än att man få göra som man vill med henne!
och han litade på mig fullt ut iår igen (känns fint) - och nästa vecka är det jag som lär upp en sommarjobbare, förstår inte hur de tänkte där, men det blir bara två dagar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback