jobbar midsommar, eller inte?

båda förmiddagarna är över - att jag ens överlevde första är konstigt.
halvsov på jobbet t.om! sov som en gris igår, men nu är det över! för den här gången (;

märkte också att det är en FETING lön om man vill gå in och jobba midsommar.
jag funderade precis på Lördag Eftermiddag, det blir 4500 UTÖVER den vanliga lönen.
så det blir la runt 6000 på en jävla dag?
- sen var det ju så att jag skulle till Ängelholm till Matilda.
och det hade varit så jävla skoj, men sen klämmer de där 6000 till, så imorgon ska jag bestämma mig, så får se hur det blir! (det är skönt att man får välja helt själv, det är inget måste, bara om man vill ha extra cash)

annars? jo men livet rullar.
familjen i Australien har fått sig ett email om att jag tyvärr inte kommer åka.
jag ska skriva klart detta inlägget, sen ska jag möta håkansson, och ikväll hem till Emma, med kosken och se film och äta thaimat! - i Veckan ska jag träffa Derry, Linn, och blir mycket jobb, samt midsommarhelgen är ett enda stort firande!

Död åt Ove Sundberg btw!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback