finalllyyyy !!

FÖRMIDDAGARNA ÄR ÖVER !!!!
det är runt 8-9 dagar tills nästa förmiddagar är! är jag glad eller? jodå.
- åskade inatt med, sov ingeeeeeeeeenting! så är helt körd i huvudet, ska lägga mig i sängen nu och sova!
för jävlar vad jag ska sova dessa 9 dagar !!!
mitt schema kan låtas konstigt men det är 5-skift och ALLA 5-skift gå till såhär: (fråga inte varför just 48)

2 förmiddagar 5:48 - 14:00
2 eftermiddagar 13:48 - 22:00
2 nätter 21:48 - 06:00
- sen ledig 4 dagar och så börjas det om sådär.
(fråga mig inte vad jag jobbar med, för då kommer ni dö av tristess)

har även fått både mail och brev om att "Grattis, du har kommit in på program "ekonomi&företag" på Södertörns högskola! - eeeeeh, sökte jag ens något sånt? är jag ÖVERHUVUDTAGET intresserad av det? - nej!
det har ju blivit ett fel någonstans! haha! men såklart kul att komma in på det (;

okej, mot sängen !!! SÖMN, SÖMN, SÖMN
blir lek med fluff i helgen och träffa Derry! det vaaaar längesen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback