20 Juni.

Sorry to hear you are not able to come. You need to make the right decision for you.
I understand. Thanks for giving us plenty of time to find someone else.
Good luck with everything. Take care.

- fick jag tillbaka idag från familjen downunder, jag var beredd på ett fuck you finger tillbaka, men som tur var så fick jag detta fina svar!

gårdagen spenderades på thai med Sara och Emma, och därefter såg vi black swan, vilket var en riktig skitfilm.
därefter kilade jag upp till fluff, lite big bang sådär runt kvällstippen gör alltid susen! 

annars har jag börjat fundera på framtiden.

jag är sugen på Norge kanske 2-3 månader bara - om jag nu inte kommer in på det jag vill plugga på i höst.
om jag ens vill plugga i höst? (när får man veta sånt? mitten på juli?) om en månad jobbar jag också sista rundan på jobbet, vilket känns OTROLIGT fint med ledighet, hela augusti dessutom, tid att spendera ett par dagar i England med fina familjen, tid att spendera lata dagar vid stranden och hitta på annat massa fint. (om det inte ska regna HELA sommaren, jag börja undra nu?).

3½ vecka har jag varit hemma nu - längsta jag varit hemma iår faktiskt.
två jobbadagar kvar innan det blir långledigt pga midsommar, tror också jag skiter i att jobba midsommar.
det finns annat i livet än pengar! - åtminstone för mig.

nu ska jag mot jobbet, två eftermiddagspass ska avdankas, finns inget värre än att köra till jobbet när det regnar.
BORDE vara tvärtom (när solen skiner suger det) - men jag blir så jävla opepp när det regnar, plus att man vill bha lata sig framför tvn. JAG VILL HA SOL !!! MASSSSSOR AV SOOOOL



Thaaaaaaaailand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback