Last July.

kan inte hjälpa mig störa på de som skriver blogg - och skriver på engelska när dom INTE kan skriva på engelska.
jag har aldrig varit en expert på engelska, men kan lova jag har förbättrat mig SÅ sjukt mycket.
men skulle inte skriva på engelska för det - blir bara osammanhängande. - och de människor som då skriver på engelska för att dom tycker det är roligt? - absolut, engelska är mycket roligare, men är det inte meningen att man ska förstår vad där står också? ...... 

nog om det, igår var det 1700-tals-mys! och äntligen tog jag med mig kameran, så ska försöka få upp lite bilder här (om blogg.se vill de)

Viktor, jag & Derry.



Emilia & johannes.



Jaaaag & Jakob.



Karl-Johan & Emilia.







Jag är kär - i mina vänner (allihopa) i skärgården, i havet, i båtarna, i luften, i skogen, i värmen.
kort och gott - kär i sommaren!

- mycket händer i veckan också! - 3 dagar på mig till min avfärd.
vi ska till ullared, vi ska ut och segla, sola, bada, Musikquiz, klippa håret, besöka naprapaten.
det blir tight, men en lätt match för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback