2004 - 2011. Nostalgiii.

http://open.spotify.com/track/3oQBfDHP8C6TLV75Bc1ULr
- bra låt att sätta igång.

världens finaste människa jag började prata med på msn 2004.
år 2006 sågs vi för första gången i stockholm! 
du är min själsfrände!


Jag kör på nostalgi i bilder känner jag för nu såhär på kvällskvisten.
här har vi oss - mina finaste vänner på jorden.
2004 mötte jag dessa nötter, två nötter jag tycker om däremot.
Jag och Sara har ändås gått i samma klass sen år 1999.
men inte pratade vi för det, jag tyckte ju hon verkade as skum?
men där hade jag fel, skum var hon absolut (; men på sitt charmiga sätt.


första bilden på oss, 2005 tror jag.
ja, vi ser ut som lik allihopa, och sofia döda mig om hon ser detta.
från vänster: sofia, sara, jag.





6 årsenare tog vi studenten tillsammans, i lite snyggare och färgladare figurer.
från vänster: sara, jag, sofia.



vet inte heller vad jag menar med texten, jag var 17 år och menade säkert nåt fint.



sommaren 2009 spenderade jag otroligt många dagar med dessa tre.
från vänster: derry, jag, anna, fluff.



socialt skadade jakob, som inte är så himla skadad längre, fina väään!


titta så töntiga och små? - detta måste varit 2004? 
hahah han har ju knappast skägg liksom ;)
oavsett allt som hänt - så är detta den person som betyder mest för mig.
hur mycket vi än bråkat nu och velat mörda varandra.
så skulle jag offra mig själv för den här personen.
men ödet har sagt sitt.



(kolla två kameror på marken och fotot som tas är även den systemkamera, nördigt med canon!)
Jag är nöjd att jag ser äldre ut åtminstone.
och att man har hittat människor man vill spendera livet med.
i högstadiet var man ju ... inte riktigt vilsen, men ändå lite.
man umgicks väl mest med alla för att hitta de man passade in med.
jag hittade sjukt fina människor när jag började gymnasiet.
jag har ett fåtal kompisar kvar från högstaidet som jag träffar.
de finaste hittade jag på Estetprogramet, USA, Thailand och England.






världens finaste Evelina.



tror aldrig denna bild har visats! haha, fiiinaaaa annie!



Augusti 2010, innan vi beger oss mot våra äventyr till USA.
snart kommer du hem marie !!!!!!!










där var det slut på nostalgitrippen, från tidigt 2004 till 2011.
ska dyka i säng, imorgon ska jag knäckas igen.
4 arbetsdagar kvar, sen no more (på 3 veckor)
nästa vecka närma sig: UK.

Kommentarer
Postat av: marie

Så lojj bild , MEN ÅÅÅH JAAA!!! MÅSTE SES FORT FORT FORT!!!! :D

2011-07-26 @ 02:33:52
Postat av: Sofia

FAN VAD SNYGG JAG VA DÄR, nooooot:P men det va då de :D

2011-07-28 @ 10:57:53
Postat av: sofiaaaa

JÄVLA LÄCKER MAN VA!!!noooooot:P

2011-07-28 @ 10:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback