Tosiahelg!

kvällen spenderades hos Viktor med 11 grabbar och jag - så man får smälta in med sitt beteende! (;
men alla män behöver en brud också, som håller ordning och reda osv! 
det var hemskt trevligt, körde "stat-spel" 50 stater på ett par minuter typ! 
jag hann inte med hela, för jag var ju tvungen och jobba, men vårt lag hade kirrat det DIREKT!

var lite segt att behöva gå ifrån, hade så gärna stannat ... men det är smällar man får ta.
jag hade sällskap på sms av Derry enda fram till halv 6 på morgonen, skvaller om både det ena och det andra!
fina människor som håller sig vaken! (fick dock stänga av mobilen lite då&då för hade typ sådär 8 procent batteri, FINNS det något värre när mobilen håller på och dö redan runt 1 på natten?)

körde inom contan på hemvägen och köpte frallor - order från mamma! 
tosia låg dött, alla fyllon var hemma och alla stånd var nere, kunde inte föreställa mig att 4 timmar innan var det ett jävla drag där, inte en sjääääääääääl rörde sig nu och dimmigt så in i helvete, såg lite coolt ut.

IDAG ÄR JAG LEDIG FRAM TILL TORSDAG! - så ikväll blir det fest - har tre fester att välja på och tanken om att hinna med allihopa har faktiskt slagit mig! (även om det är tosia, så är det ändås festerna man vill till, tror inte man är på tosia så mycket varje år, man är på festerna, springer ner till stan och köper typ munkar eller nåt, ska man in i öltälten får man ju köa redan kl 3 i eftermiddag typ.)

Jag: festar du ikväll?
Håkansson: nej jag var på middag till 9, nu tvättar jag, jobbar du?
Jag: yes, jag jobbar ... tvättar? vad händer? är vi vuxna nu eller?
Håkansson: Ja, jag har fan valt att tvätta upp mina kläder istället för fest ... nu går det utför.
Jag: ja fyfan!

SÅ TRÅKIG MIN BLOGG ÄR !!!! SÅ HIMLA TRÅKIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback