tonight is the night.

"försov" mig idag, vaknade upp av att jag behövde nässpray, och kikade till klockan.
såg att jag hade en halvtimme på mig att göra allt och vara på jobbet - det är inte en SUPER försovning.
en mindre chock, man stirra ju på klocka i säkert 10 minuter för att se om man är dum i huvudet eller om klockan stämmer. - mådde sjukt illa och kände mig riktigt krasslig, men tänkte att nu är jag ändås uppe, så kan lika väl dra dit (skiter i det imorgon istället om det blir sämre)

IKVÄLL BLIR DET HARRRRY POTTTTER! - sista filmen, fy så sorgligt. THHEEE END.
men ska bli riktigt roligt och se vad dom ha klurat ihop, och sen lockar ju alltid biopopcorn.
blir inne i karlskrona, sen sova där hos en fin liten man ... man lät väl gammalt kanske!

nejfan nu blir det en tupplur till Svensson Svensson!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback