sommarkvällar!

Vilken fin lördag vi fick!
hoppade till jobbet - och som vanligt på helger så är det väldigt slappt. - massagestolen intar man då <3

efter jobbet kilade jag in till Karlskrona där mina bästa vänner på hela jorden befann sig.
de hade kastat ankare vid någon brygga så blev lite förfest i båten! (låter så bratigt) men så var det.
sen tog vi oss an karlskronas nattliv, jag och jakob spanade in brudarna och killarna. - lekte 1-10.
tyckte jakob satte 7or på alla, PLUS att ha ni hört om indieröv? jakob hittade en sån på en kille?
- den var tydligen snygg och sexig, men putig och utåt? - hahahaa! trodde jag skulle dö när jag fick det förklarat för mig.

helt plötsligt var klockan 3 och jag kände att det var dags och sova om man ska orka jobba.
älskar såna där spontana utekvällar med sina absoluta favoriter, snacka om allt skit man kan komma över.

lite synd bara att jag alltid måste gå ifrån - sure, nu var ju klockan sent ändå, men det är alltid jobb som hindra en från att bara slappna av och inte bryr sig om tiden liksom!

inte att förglömma, tjejerna fick ju brons dessutom! - trodde jag aldrig, nu såg jag dock inte matchen, så kan inte såga eller peka ut någon bra spelare, fick höra på radion och det är ju inte så ingående där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback