Naprapaten!

svag rygg, kotor som ligger snett och rör sig fel/sakta - där var mitt problem med ryggraden.
waaaah vad han knäckte också, han varnade mig och skrattade "det kommer låta förjävligt men det känns inget"
jag börja göra fula miner innan han ens börjat, slutade med att jag skrattade ihjäl när han skulle knäcka mig.
- ska säga till chefen om mina problem, för då får jag gå dit gratis (de sammarbeta med mitt jobb) - vilket känns fint, för 500 kronor känns lite väl mycket varje gång! - nåväl, ska dit och knäckas på fredag igen!
sen är det väl bara att ut och träna på alla övningar jag fick.

ska ta mig en tupplur så jag är fitttt foooor fiiiiight inatt.

Kommentarer
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

skönt att du får hjälp med ryggen nu:)

2011-08-09 @ 17:17:46
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback