mot ledigheten, 5 dagar!!

WAAAAAAAAAAAH jag dör av trötthet.
sista nätterna är nu gjorda, la mig kl 7, vaknade kl 11.
och imorgon börja jag förmiddag - det känns så trist att veta man skulle haft 4 lediga dagar nu.
men istället byter man skift och ny runda, visst, det blir inte 6 dagar som annars, blir bara 4, för jag ha tagit ledigt (idag och på lördag) - så jag jobba bara till Fredag, så det skaaaaaaaa ju gå.
men man är så OEHÖRT trött i kroppen efter att ha jobbat natt, ta typ 1-2 dagar att blir normal igen liksom.

positivt: bara en förmiddag och en natt denna rundan, plus en JÄVLA massa mycket extra pengar.

klockan är inte ens 9, men ska krypa ner vilken sekund som helst och däcka!
- har spenderat dagen med håkansson, ut och gått med hunden och pratat skit, tills mina ben vägrade bära mig mer.

MOT B-SKIFTET !!!! kom fredag, kom kom kom <3  5 dagar bara skriker i huvudet på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback