ITS OVER!!!

min bok är utläst "varför gråter inte emma?"
-
bra bok, en konstig sak dock - varför näms typ inte pappan?
varför är det alltid synd om mammorna och "deras" barn? precis som det inte var hans barn exakt lika mycket?
det går väl inte och göra något åt, det är som det är, jävligt konstigt bara!

- HALLLEELUJAAAH-ROP för min del!

jag har jobbat mina dagar! - min kropp ska vilas, jag ska hämta nya krafter och det börjas redan imorgon med en havstur (om det inte pissregnar) - har ett mongo till fluga i taket också, den jävlen sitter inte still, slå ihjäl han när som, och det kommer göras i en jävla hast, med mitt skillande beteende och ryck så är han död på nolltid.

ska krypa ner i min säng, sätta igång CSI NY och känna ledigheten bara spruuuuudla över mig.
- och varför ska ALLA kiropraktorer vara lediga samtidigt? går inte att få en tid alls.
- nu har jag så ont i ryggen att jag måste lägga mig ner - har två telefonsamtal att ringa imorgon, förhopningsvis har inte alla semester där!



De två brudarna träffade jag i New York iallafall! - miss them everyday, jag var deras galna svensk, och dom var mina sjuuuukt knepiga tyska vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback