bokat fel flyg till England.

Idag har jag bokat mig ett flyg till England, till vackra London och till super fina Kilmington och familjen Clarkson.
det blev den 4 Augusti till 11 Augusti - och jag hittade ett SUPER KAP till pris och tider - trodde jag.

Köpenhamn 12:00 - London 13:00 - SUPER FINT!
London 15:00 - Köpenhamn 17:00 - SUPER FINT!


så jag bokar, och klicka i allt, och betala .. och när jag betalat så ser jag att flyget hem inte alls var 15:00.
utan 08:59 .... tågen från Axminster ta 3 timmar, och de gå inte så tidigt att jag kan hinna med det.
Jag vet att Alan skulle få egen lägenhet i Juli, så förhoppningsvis blev det av så jag kan bo där på kvällen.
fick skicka i panik till Cathy.

"sooooo, haha! dont know how we fix this! Have to check the earliest train from Axminster to London - haha and Alan, dont say "stupid swedish girl" I seriously took the right flight!! - stupid english website! !!!!!"

nu blev man ju lite orolig att man ens bokat till Gatwick - men det hade jag som tur var!
NÅVÄL - JAG SKA TILL ENGLAAAAAAAAAAAND !!!!! OCH JAG ÅKER SNART!
mitt älskade United Kingdom! I'M COMING HOME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


I’m coming home
I’m coming home
Tell the World I’m coming home
Let the rain wash away all the pain of yesterday
I know my kingdom awaits and they’ve forgiven my mistakes
I’m coming home, I’m coming home
Tell the World that I’m coming

Back where I belong, yeah I never felt so strong
I feel like there’s nothing that I can’t try
And if you with me put your hands high
If you ever lost a light before, this ones for you
And you, the dreams are for you

Kommentarer
Postat av: louise

vad kul :D

2011-07-12 @ 00:33:25
URL: http://mlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback