bara 12 jobbdagar kvar efter detta hårdpasset!

kan säga att jag var lagom död igår på jobbet.
gjorde inte ett enda knop extra nästintill, dom får skylla sig själva! anser jaaaag.

idag har man åtminstonte sovit ut, ska snart hoppa till jobbet igen, två eftermiddagar väntar sen är det fritt!
- vännerna skulle ut och selga idag????? halåja .. inte utan mig!

Jakob: ska du med och segla imorgon? (:
Jag: imorgon?!!! neeeeeeeeej, jag jobbar, TA PÅ FREDAG !!! TA PÅ FREDAG!!!

förhoppningsvis är det super väder på Fredag, om det så skall åkas vanlig jävla båt, så får det går!
annars spenderade jag lite av min gårdag inne i Karlskrona, vilket var fint, alltid skönt och komma iväg!
även om det inte är super långt.

kommit på att jag ska spendera mina pengar på en ny lite större dator och på massage!
- SNART LEDIGT, SNART LEDIGT
(jag peppar mig själv)
sen peppar jag mig själv med att - du har bara 12 jobbdagar kvar nu .... (tills semestern kommer och jag hoppa in extra en vecka) - men det räknas inte ... only 12 days left to work!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback