älskade sommarkvällar - ta aldrig slut !!

efter jobbet 22:00 kilade jag till Väbynäs .. långt åt helvete iväg.
när jag väl var där (in på de minsta vägarna man kan hitta ut till havet) så kommer jakob i en jävla roddbåt.
och hämta upp mig, ro till deras båt som låg vid stenarna. - Sickan, Viktor, Hugo, Karl-Johan, Anna-klara, Jakob och så jag, det blev fika .. oehört mycket fika och skitsnack.
- vi kom inte hem förens kl 02. Jakob fick ro oss alla i land, trodde ju detta skulle bli vår död.
men det var sjärnklart, kolsvart ute, Hugo sjöng "öppna landskap" och Sveriges skärgård var allmänt fint.

älskar även de människor som har ett liv utanför jobb, sickan och viktor skulle upp kl 7 på morgonen.
- jag bruka också hitta på det mesta efter/innan jobb jag bara kan - det är trots allt sommar, och känna att man sover bort halva tiden för att man jobba är ju LITE sådär.

annars?: på lördag är det 1700-tals fest (om det inte regnar) jag ska vara en pirat !!!!! - om jag ska dit ofc.

3 jobbdagar kvar sen är det sluuuut, för mångamångamånga dagar.
nu ska affären får sig ett besök, jobbet och efter jobbet händer det ännu roligare saker, yeayh!
FINT VÄDER DESSSSUUUUTOM !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback