12 Juli.

Jag ha varit lycklig hela dagen .. allt jag tänkt på är mitt fina England.
allt som har och göra med det och allt som har och göra med familjen.
I'm coming home - det kan låta konstigt när jag befann mig där i 4 månader.
men det är så sant det bara kan bli, jag har alltid känt mig felplacerat här, england känns så rätt.

idag har jag funderat på att dra mig tillbaka i höst ... det är så mycket jag vill.
men jag älskar England, jag hör hemma där. men samtidigt har jag annat och göra, starta mitt liv liksom.
men samtidigt? vem säger att england inte kan blir mitt hem föralltid?


men vi lägger de tankarna åt sidan nu, jag ska tillbaka hem den 4 Augusti för ett litet tag! och jag är lycklig.

- befunnit mig i Kalmar idag, på IKEA, och i några köpcenter .. hittat allt möjligt skit!
imorgon är det musikquiz på Jekyll, derry+band spelar, så vi ska dit och kika!
sen börja jobbet på torsdag .. men det känns lite OK faktiskt. har haft fina lediga dagar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback