10 Augusti spenderas i London!

Boende i london - check!
Fick ett JÄVLA kanonpris !!!! stod också "sista rummet kvar" - så jag hetsade igenom HELA jävla "ansökan" vet inte ens om jag stavade rätt på allting, hahaha!!! 60 jävla pund för ett hotell på Oxford street?!! SÅ SJUKT NICE !!
trodde inte det var sant först, så billigt .. men ja, förhoppningvis står det rätt till.
plus att det var in/utcheckning hela tiden, så det blir finnemang!!
- ska nog försöka lämna axminster runt 12 tiden på onsdagen och sen är jag i London runt 3, och så hinner jag shoppa och njuta lite av London! (:

Det var en snabb update !!!



Kommentarer
Postat av: Stefan Nilsson

Hallå! I höstas startade jag en blogg om Premier League och för att få en kanonstart på kommande säsong så tänkte jag värva lite nya skribenter. Vore du möjligtvis intresserad?

2011-07-22 @ 16:05:02
URL: http://rulebritannia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback