Livet är bra fint ibland.


dagarna rullar på för livet här nere, ena stunden vakna man och andra gå man och lägger sig.
det har blivit mycket poolhäng, och slappkvällar på den svenska puben (där dom har wifi också) så bara att götta sig med datorn! (:

så idag drog vi till poolen ett par timmar, sen körde vi upp hit (bilden) .. tog lite bilder och njöt av utsikten.
sen drog jag till stranden för lite oljemassage på en timme,
... tänk att få punga ut runt 50 kr, för att få ligga mjukt och skönt mitt ute i havet, så man nå händerna i vattnet, och så sitter det en thailändare och mjukna till kroppen i över en timme, de kalla jag att njuuuuuta .. ändås var 50 kronor lite dyrare än annars.
men vem vill ligga inne med tråkiga vita väggar och AC? när man kan få höra havets vågor för 10 kr extra (;

imorgon ska jag har en hel dag vid havet, ta med ipoden, ett par böcker, vatten och ligga där!
för nu ska jag börja blir brun, taaaamigfan! (säkert pissväder imorgon)


tyvärr är internet väldigt slött för att ladda upp bilder, så jag hääänvisar till facebook så länge.
när jag kommer hem, kommer massa bilder laddas upp, ofc!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback