Hejråååå!

imorgonbitti kör vi härifrån, landar i Bangkok 06:59 på Onsdag, (23:59 på tisdag, svensk tid)
det har inte regnat i Koh Chang sen den 20 November, det har inte varit molnigt sen den 1 December och det har inte varit under 30-sträcket någon gång sen jocke kom ner .... låter som "the place to be"

nu får de vara nog med bloggandet, nu ska jag packa ner resten jag har kvar och mysa ner i sängen.
sen får vi se hur internet och så är där nere, otherwise i'll be back in february!

14 timmar resa nu, I LIIIKE IT!


Kommentarer
Postat av: louise

Sköööööönt :D Ha det fint nu, sola för mig med!

2011-01-03 @ 18:15:51
URL: http://mlouise.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Lämnade av dig idag, men känns som en evighet sen "/ vill bara få veta att du kommit fram och att allt är bra. Tänker på dig hela tiden min ängel <3333 LOVE YOU! <3

2011-01-04 @ 20:48:30
Postat av: Mathilda

Sv: jag stannar i 2 veckor.

Ha det underbart i Thailand :)

2011-01-05 @ 15:26:34
URL: http://mathildaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback