some pic.

 





ja ni ser ju den pinnen? då blev jag livrädd, när han tog fram den satan.





Jag och Nan, .. jag ser svullen ut.











detta är ladyboys.
killar som är utklädda till tjejer.
hon till höger ser så lite killig ut det bara gå.
så snögga.

bara för lite tur, kunde jag langa upp liiite bilder.
men nu ska jag hem och sussa, imorgon väntas bussfärd och båtfärd på sammanlagt 5-6 timmar.
vi hörs i Bangkok!

jag älskar Koh Chang, Kai bae, jag älskar alla människor jag mött, det är för många.
så himla fina människor så det är otroligt.
jag kommer komma tillbaka, väldigt snart, troligtvis nästa säsong.
aaaaaah en månad har gått, jag kommer sakna ihjäl mig.
phuket släng dig i väggen.
koh chang is the place to be, eller krabi (love krabi)

nej men sant, phuket har blivit så jävla hatat här, otroligt vad illa de blivit sen jag var där sist.
nu menar jag prostituion och turister som tagit över

GOD NATT KOH CHANG!!!!


Kommentarer
Postat av: Lollo

jag hänger fett på din nästa runda... elelr vänta... då är jag ju här D: måste du ta det i januari? HAHAHA

2011-01-29 @ 05:01:06
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback