Meditation.

blivit ett par lata dagar vid havet och poolen nu.
känns som jag uppnått den brännan som går att få, och det är inte särskilt mycket, men bättre än kritvit, i guess.
om en vecka är det dags för att börja göra sig redo för hemfärd.
jag vet inte om jag är redo, jag älskar thailand och alla människor jag mött här, samtidigt är jag dötrött på jocke, vet inte vilken sekund vi kommer slå ihjäl varandra, åtminstone att jag slå ihjäl han.
hemma klara jag max 2 timmar tillsammans, så jag har ändås klarat dethär bra.

Idag har jag mediterat med tim och lina (dom har mediterat 2 ggr om dagen i 3 år) iaf Lina, hon är thailändare och är riktigt bra på det där, Jag försökte så gott jag kunde, är ju rätt svårt första gången, att kunna koncentrera sig sådär, men de gick rätt bra, ska försöka igen i veckan!





Johan och jag.

det var tanken att lite fler bilder skulle komma upp, men det segade till enhel där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback