11 Januari



En bild fick jag upp.
förstår inte varför de ta sån tid här på bloggen.
men här har solen precis gått ner, det är varmt som fan.

om två veckor är man 20

fredrik är ju btw handikappad, han vet ju inte hur  facebook funka, så de kan låta såhär
jag: alltså gå in på sidan du vill skicka till
fredrik: aaaa.
jag: har du nya eller gamla fb?
fredrik: du förstår det är som att fråga om du vet vad pkb och mkl är? (planeringsarkitekt)
jag: men HERREGUUD!! hur svårt ska de vara ... in på sidan och skriv bara.
fredrik: skicka meddelande? puffa, chatta? dela inlägg?
jag: DELA INLÄGG!!!

känns ju som världens simplaste grej? haha :P skriva ett inlägg i någons logg liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback