PL biljetter är fixade!

idag vid 9 (engelsktid) släpptes West Ham mot Liverpool.
och Jenny skulle ligga som en igel på, så när klockan slog 5 här så hoppades jag för liivet att det vart fixat.
flög in på min mail och där låg det - GODA NYHETER, BILJETTER ÄR FIXADE!

så vi sitter på rad 2, näst längst bort mot Liverpool-klacken.
blir nog riktigt bra tryck, jag ska inte uttrycka mig om att jag är unitedfan, för då får jag väl stryk.
sure, jag får inte se mitt älskade lag, men jag får se PL match, det är helt insane och en dröm som går i uppfyllelse.
jag kommer nog hinna se en match med united också, hade tänkt åka till Manchester över en helg i April och se dom mot Everton, tror jag det var, på Old Trafford ... hoppas jag får biljetter till det också!

så den 27 Februari ser vi dom, en söndag.
och den 26 Februari ser vi Lifehouse, en lördag, i london!

vi åker in på fredagen och ta hela dagen inne i London på lördagen och på söndag blir det foootbboll, fotboll!

Citat från poolen btw .. det kommer fram en pojke till jocke.
Pojken: duuu, jag är as smart, det säger min fröken, typ smartast i världen.
jocke: åhfan, det var inte dumt, kan du 5 gånger 6?
pojken: du! jag är fan 8, jag går i 2an? jag kan väl fan inte gångertabellen?
jocke: nahe, tänkte bha att du var ju smartast i världen?
pojken: om du kommer ett steg nämre slå jag ihjäl dig!!
jocke: WHAT? vafan säger du?
pojken: aaa hör du mig? jag döda dig!

hahahahahah!!! killjävlen var 8 år? och helt stöööörd i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback