mycket text utan bild.

sol, sol, sol, sol
igår var de liiite molnigt, vi låg vid poolen ändå, man känner ju inte alls att man blir brun eller att man steker över huvudtaget när det är så molnigt, GISSA om jag brände mig då, i 6-7 timmar låg vi där, men det var liksom en lagom bränna, en fin en!

idag har vi legat uppe i en trädkoja, tog frukost där ett helt gäng, ovanför havet, kändes rätt gött.
spelade spel, glömde helt bort tiden .. klockan flög förbi!
bilder har jag i massor, men de kommer ju upp på facebook, någongång iallafall!

jag vill aldrig lämna solen och värmen, inte när man läser överallt hur kallt det är.
jag vill ha hit mitt rum, lite svenska goda saker som behövs, en fredrik och AC i huset.
sen överlever jag kaaaanon!


angående england har de blivit lite ändrat, jag hade sagt till familjen jag kan tänka mig stanna till Augusti.
men jag har haft sån himla ångest överallt, ville inte till england, pallade inte med någonting, och kände att jag vill hellre ha ett "riktigt" jobb i sommar, så jag frågade familjen om jag kunde stanna till max Maj, och de gick bra.
så jag kommer stanna 3 månader, Februari till Maj, så det känns så mycket bättre allting.

sen har jag lite problem med vad jag vill göra när jag kommer hem också, efter sommaren.
har blivit så otaggad på att plugga igen också .. vill hellre flytta ihop med fredrik nu, och han plugga i karlskrona? så vi vet alla att jag isf måste bo i Karlskrona, DET KAN VARA OKEJ, han föreslog ronneby, men jag mår så himla dåligt av bara tanken, jag kan inte flytta inom Ronneby, tyvärr ... men vill jag ens "sitta" i karlskrona?
helst inte Blekinge liksom, men ska man offra sig lite för kärleken? hoho, speciellt om jag då inte vill plugga ännu.
svårt beslut, men det ta vi i Maj.

snart helg här i Thailand, jag har kört moped idag, haha! så fjantigt.
första gången i mitt liv, jag hade aldrig moppe när jag blev 15, prövade ju nåt varv med fredriks moppe osv, men jaja här i thailand, vänstertrafik också, gick fint! heheheh.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Nästa gång så ser vi till att packa med mig så kan vi bosätta oss där nere ;) Saaknar dig så enormt mkt och jag önskar varje dag att jag var hos dig <33

2011-01-13 @ 18:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback