Last sunday in paradise.

annu en kvall i thailand.
jag saknar ihjal mig efter Koh Chang och alla manniskor.
Bangkok ar lite for mycket for att jag ska alskar det.
men det ar coolt det ocksa, var uppe i thailands hogsta byggnad idag, fotade ihjal mig.
men har kan jag inte ladda upp en enda bild, inte ens pa facebook, sa pa onsdag kommer massor.

nu ska jag ut i vimlet och hitta lite thaisaker att pruta pa.

det ska faktiskt blir skont att atervanda hem, imorgon ar ju sista kvallen/natten for denna gangen.
sa man far ju ta vara pa tiden lite, men det kommer ga fort.
imorgon blir de tempel, tigrar, MBK, marknad och fan och hans moster, hela dagfan ska at till att springa som en dare - forhoppningsvis blir det tigrar, jocke ar en segjavel pa att fixa saker.

pa tisdag aker vi till ett hotell utanfor bangkok, nara flygplatsen.
jag aker ju namligen till flygplatsen runt midnatt pa tisdag, medans jocke aker hem pa onsdagmorgon.

sa pa tisdag 20.00 er tid kan ni ge mig en liten tanke, for da lyfter jag.
landar sen pa kastrup, pa onsdagen klockan 13.15
Ja med snabbrakning sa kan ni ju forstar hur lange jag flyger.

ska kasta mig i fredriks famn pa hyllie-station sen!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tycker du kan komma hem och kasta dig i min famn nu ist (a)

2011-01-30 @ 18:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback