Koh Tiki och tattooo.

och hanna som klaga på att jag ska ladda upp mer bilder.
så har jag redan sagt att blogg.se är sveriges sämsta sida och ta en bild på 30 minuter.
och jag har inte tid att vänta så länge, så när jag kommer hem, blir de bildspel, annars får man adda på facebook :)

Idaaaaaaaaaag var vi ute med en båt i 10 timmar, steg upp klockan 8 förbövlen.
Koh Tiki, 5 öar runt Koh Chang, Koh Makk är den största.

annars blev de snorkling, hoppning från båten med Jonasson/sahlstedt familjen, samt johan, danne och Linus.
och helt plötsligt kom vi till det mest kristallblåa havet ever, bara flööööög i och ville knappt gå upp.
har en massa foto jag ska försöka ladda upp i facebook sen ikväll.
det var en super fin dagsuttur, som en sista grej med hela gänget!

direkt efter koh Tiki, drog jag och jocke till Koh Changs populäraste tatuera i bambu.
som jonas känner och därav fick jag en tatuering för runt 250 kronor, så nu har jag thaibokstäver på skuldran.
i bambu dessutom, kändes pyttelite, men jag var beredd på rena helvetet, men det sägs att bambu gör minst ont också, och ja det gjorde inte ont iallafall, var coolt hur han gjorde de, ska visa bild på de ocksssså.
och nu berätta ingen skvallerkärring där hemma att jag gjort denna, ska visa det i lugn och ro för mammsen och tjockisen, de kommer freaaaak out! :D

NU är de vår sista kväll här i Koh Chang, vi ska bort till baren för att träffa alla.
jag har köpt present till Nan, ett armband och fotsmycke, hon blev jätte glad, och det är ju huvudsaaaken!

nåja, dags för lite packning först, tidigt imorgon dra vi med jonas och engla.
kommer nog fram rätt sent, så who knows när vi hörs härnäst, NU SKA VI GÖRA BANGKOK OSSSÄKEERRT!
kanske hemma i sveeeerige?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback