January 22nd.

white sand igår, köpte mig en fejkad Adidas tröja för 70 kronor.
ser knappt ens fejk ut, så jag är nöjd!
och thai-bordstabletter, så snygga!
men tänkte jag skulle chilla lite, MBK väntar i Bangkok ... aaah mbk, ett av de största shoppingcentern i världen.
ska köpa så mycket thaisaker att jag spy, lovelovelove.

gårdagen blev mysig, häng på puben, yatzy med killarna, och pizza med tony.
har börjat fundera på en liten tatuering också, i Bambu, ett M fast i thai, eller hela Malin i thai, det ser riktigt nice ut.
men jag är klyven .. det är billigt som as, bambu är coolt och jag har alltid velat ha nåt i Kines/thai stil, eller mitt förhäxadmärke, så känns skoj att göra nåt i självaaaaa landet .. men blir ju såklart nåt litet, som sagt bara en bokstav kanske, i nacken eller handleden, vi får se, vi får seeeeee!!

lite molnigt idag, men får bli stekadag ändå, på måndag ska visst första regnet på flera månader komma, en skur bara, men reeegn, kan verkligen behövas här!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Saaaknar dig! Längtar så mycket tills du kommer hem <333

2011-01-23 @ 10:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback