January 16th.

Igår/imorsse vart jag så jävla arg, besviken, förbannad och allt på en och samma gång.
jag kokade och skrek! kan bara säga att min bror har betett sig jävligt illa, som om han är 5 år och dum i huvudet, för dum i huvudet är vad han var, riktigt jäävla störd! - bägaren kokade över helt enkelt, och han märkte själv att han beteer sig som ett svin ibland, jag själv tycker han kan växa upp till 27, som den åldern han är ... men han bad om ursäkt hundra ggr, men jag är inte nöjd, tänker inte gå in på detaljer, men någon behöver växa upp, rejält.

idag har jag spenderat hela dagen med engla, badat, solat, bakat chokladbollar till Cafét, och skött cafét .. så gott vi kunnat åtminstone, lärt mig lite Thai, engla försöker åtminstone så gott hon kan, jag fatta typ ingenting, haha!

Cafét sänder Liverpool-matchen ikväll, sen ska jag och Engla ut på lite fest, en söööndag av alla dagar.
Cafét är btw, Familjen Jonasson/sahlstedt´s internetcafe, som de äger här .. Mamma Malin, pappa jonas (startade bandet bobhund) och Selia och Engla, 20 och 17 år ... riktigt goa människor, ta hand om en fint!
hade aldrig hört bob hund innan, jonas lät mig lyssna och jag gilla de icccke, haha!

dags för lite mat nu kanske, ... somna nog hos engla inatt, ute på altanen med myggnät ... blir mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback