I Bangkok och lever.

In bangkooook.
alla farval var trista, men vi vet vi syns igen, saklart!
30 minuter taxi till farjan, 1 timme pa farjan och runt 4-5 timmar med buss till Bangkok.
en heldag med Jonas och Engla, och bror saklart.
det var ubertrist att saga hejda till dom pa flygplatsen, vi syns i skaaaane!


nu har vi tagit in pa ett motell pa khaosan road .. en av de mest varsta gatorna i thailand, av musik och folk, och stand, enligt google (en av varldens mest kanda backpackergator) ... med fonster mot gatan, jag tror jag dor, hur ska jag sova? forhoppnigsvis gar det bra.

det blir 3 dagar hem och pa tisdagkvall dra vi oss mot flygplatsen.
nu ar det lordag, jag ar sa javla trott, gatt upp overdrivet tidigt lange nu, sa idag ska jag sova ut, for vi ska upp tidigt imorgon ocksa, till en stor marknad, samt tvinga upp jocke i bangkoks hogsta byggnad, ska fota ihjal mig.
och mandag blir det tigrarna!

I MISS KOH CHANG !!! I'LL SEE YOU ALL SOOON.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback