Grattis På Födelsedag Älskling <3

Idag (om 20 min) så fyller min älskling 20 år!!<3

Jag träffade dig första gången när du bara var 13,
Jag var där när du fyllde 14,
Jag fanns där för dig så gott jag kunde när du fyllde 15,
När du sedan fyllde 16 så var jag där igen,
Jag var hos dig när du fyllde 17,
Jag var där den speciella och efterlängtade dagen när du fyllde 18,
Och jag var där när du fyllde tråkiga 19!
Men nu när du fyller 20 år så får jag inte vara hos dig, och tro mig, jag skulle ge vad som helst för att få vara hos dig<3
Men jag är glad för att du är där du vill vara och att jag får hem dig om exakt en vecka (:
Och jag önskar av hela mitt hjärta att jag får vara med på många många fler av din födelsedagar <3
Iaf minst 70 st till (a)
Så från andra sidan jordklotet så säger jag GRATTIS PÅ 20ÅRS DAGEN MALIN
DU ÄR DEN BÄSTA FLICKVÄN EN POJKE KAN FÅ, OCH JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE SOM HAR DIG <3
så se nu till att njuta ordentligt av solen och värmen och jag hoppas du får en bäst dag!!
Jag älskar dig av hela mitt hjärta, nu och föralltid <3



// Din Fredrik <3

Kommentarer
Postat av: marie

Det där var nog det gulligaste någonsin.

2011-01-26 @ 03:00:00
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: the king!

awwwwe! som du staller till med har ;)

tack mitt hjaaaaaaaaaarta, du ar finast!

snart synsssss vii, kramkalas? YEAAAYH!!!!!!

loveloveloveloooveeee<3

2011-01-26 @ 05:54:35
Postat av: cassandra

Men åååh vad gulligt!!!

2011-01-26 @ 15:01:32
URL: http://cassandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback