Gratis PL biljetter.

nu skulle jag precis föra över pengar till Jenny för Konserten och Fotbollsbiljetterna.
fotbollen kostar runt 650 kronor, och konserten runt 250 kronor.
men när jag hade fört över så får jag mail precis av Jenny, att värdfamiljen betalar våra fotbollsbiljetter som en present.
hur fint är inte det? .. dom är så trevliga så jag vet inte vad jag ska ta vägen!

650 kronor är ändå endel pengar, och speciellt för två stycken då.
och så har vi fått lägenheten helt gratis, hela helgen i London när vi ska dit.

JUSTJAA, vi lämnar Koh Chang den 30 Januari, åker mot Bangkok för ett par dagar.
den 31 Januari ska sen åka till tigertemplet och den 1 Januari blir liksom en lugn dag med shopping osv, och sen lyfter vi den 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback