DONT WANNA GO HOMMMMEE!

united vann med 5-0 btw!

från det till nåt annat.
alltid alltid alltid när jag är iväg, (utomlands då) så får jag sån himla panik de sista dagarna.
jag vill inte hem, de 5 sista dagarna från USA mådde jag skit, och dessa sista dagarna mår jag piss.
jag vill inte träffa människorna, vill inte vara i äckliga ronneby, uuschuschusch, jag vet, jag säger de jämt.
men det är veeeerkligen så, SURE jag ska bara vara hemma 2 veckor ... men de veckorna ta på en, verkligen!

men jag ska njuta något så fruktansvärt nu, imorgon är det en vecka tills vi ska stå på flygplatsen.
och nu ska vi boka bussbiljetter till på lördag, vi åker med Jonas och Engla, de åker hem på söndag, men som sagt ta vi in på hotell ett litet tag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns det inget bra här hemma :(

2011-01-24 @ 19:17:52
Postat av: malin

du fatta väl själv jag inte menar dig dumhuvud? :O

2011-01-25 @ 06:44:24
Postat av: Fredrik

Nej jag menar väl det sötnos (: <3

2011-01-25 @ 14:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback