7 Januari.

dagarna rulla pa har nere.
tagit massa bilder, men sitter pa internet cafe nu sa kan inte langa in dom.
det ar runt 35 grader, men far blir lite skugga nu i borjan.
poolen ar varm, igar var de fest med brudarna, mycket svenska har, like always.

ikvall vetifasen, alla tjatar om att det ar fredag och maste festa.
manga ska till bangkok imorgonbitti, sa blir inte mycket folk.
jag ar sugen pa lite slapp pa den svenska puben, ta med datorn och snacka skit.

saknar ihjaaal mig efter figgepigge! <3

det ar faktiskt inte mycket horor man ser iallafall, endel saklart och ackliga svenska gubbar med 2-3 stycken thailandare ar val ratt vanligt.

jag horde ni hade massa sno?


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du är försiktig där nere nu hörru!! Saknar dig med sötnos <3 kommer ta mig fan bara mer och mer snö här hemma "/ Njut i solen lite åt mig med ;) <33

2011-01-07 @ 15:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback