35 grader sol!

mar mycket battre idag.
stralande sol, dagen ha spenderats vid havet med hela familjen-bobhund)
nu kom jag precis upp och ska ta mig en dusch.

jag sa ju jag hade mycket myggbett? det ar 40 st pa varje ben ungefar.
men vi kom fram till att det ar mycket sandloppor ocksa, sa nu ater jag tabletter, och ha ungefar 3-4 kramer.
inte en kotte ha satt sa mycket som jag har pa mig, folk skriker typ och bha, AAAAH din stackare, vad har hant.
men dom verka gilla mig .... tyvarr, jocke ha ingenting, och mina ser ut som bombnedslag, bloder och fan vet allt.
inte den sexigaste i varlden (:

och jag ha ju sana problem med axlar och nacke, sa igar gick jag till en riktigt massor.
och hon plockade in 3-4 thailandare till som kollade pa min rygg, och ala skrek att jag var tvungen att komma tillbaka, for jag hade massar knutor som maste bort, for sadar kan jag inte ga runt alls.
vilket jag visste, men man orka inte, ont sa in i helvete har jag nu, men hon var duktg.
ska ga dit lite ofta, till samma person ... kan ju fa 15 massager har till priset av en hemma.
och bade doktorer och tandlakare hemma har tvingat mig att ga till en massor, sa jag gor det har!

ikvall spelar arsenal, sa den matchen ska vi se pa en pub har, bort till Cafet snart och ata lite gott och se pa en film kanske!

HA EN FIN HELG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback