26 januari.

precis tittat pa ladyboyshow och atit fin middag med hela ganget.
johan, danne, linus och jocke stod for min nota, det var fint .. men jag visste det redan sen innan, att jocke skulle betala, sa jag tog ju lite dyrare och lite mer ;) men sa hoppade de andra in och betalade ocksa, sa blev inte lika mycket for jocke att betala ... trist!

nu ringde Engla, sa ska kila ner till bazzzzas for lite yatzy och skitsnack.
det blir utgang imorgon, den allra sista, ikvall ar jag sugen pa hang pa baren med alla fina manniskor.
malin bestammer fram till 12 har jag jocke sagt, sa alla gor som jag sager ... forutom att alla redan blivit as fulla!
imorgon ha jag tvingat jocke vara nykter sa vi kan boka hotell, vi far se hur de gar.


jag ar dooooooodstrott, men det gar val knappast for sig redan?
far blir en liiiten halvtidig kvall iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback