pussssss.

åter en dag med ilska - brukar blir så nu för tiden.
besökte ungdomsmottagningen idag för lite nya piller.
varpå hon kan ju se vad sjuksköterskorna har skrivit på alla mina prover (eftersom jag saknar svar på hälften)
hon (sjuksköterskan) sa jag hade höga blodvärden och lågt blodtryck - mina blodvärden var inte alls dåliga enligt hon på ungdomsmottagningen, en kvinna ska ha mellan 120/150, och jag hade 126? alltså bör det isåfall vara mer lågt än högt, right?! - däremot hade jag fortfarande lågt blodtryck, haft de alla gånger dom testat.

anyway - jag hade mycket hög Kreatinin - som helt plötsligt kan beror på dåligt funktionerade njurar / njursvikt?
vad är det som händer? - och väldigt högt kissprov (vilket kunde beror på många olika saker, inkl njurar igen)

blir så trött, när man få svar om att du har det, det, det, det och det - men gå hem och vila lite så ska du se att det blir bra sen.

lite gnäll var väl på sin plats - lika bra och åka in akut, känns fint och gå runt med njursvikt om det nu är de!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback