30 questions!

1. En serie som aldrig borde ha lagts ner?: Vänner! - det kunde nog fan hållt på i evighet.
2. En serie som du önskar att fler personer tittade på?: Criminal minds, vet inte alls många som titta på denna underbara serier, sjukt underskattad!
3. Favoriten bland de nya serierna för säsongen?: jag är trogen följare av Pretty Little Liars.
kanske inte från iår, men iallafall från 2010, jag dör så bra den är! Once upon a time har visats en säsong, och den verka a-w-e-s-o-m-e än så länge.
4. Din favoritserie någonsin?: do I even need to tell you this one? - det stavas: Förhäxad!
5. En serie som du hatar?: Gossip girl - vilket värdelöst skit! och Family guy, borde inte ens få kallas serier!
6. Ditt favoritavsnitt av din favoritserie?: ur förhäxad då antar jag - och det får nog blir sista avsnittet, vilket är det finaste en serier kan få!
7. Minst favoritavsnitt av favoritserie?: Förhäxad again - det jag gillar minst är även det bästa - sista avsnittet, jag grät som ett litet barn, så sorgligt, jag ville de skulle hålla på förevigt.
8. En serie som alla borde titta på?: det finns otroligt många - Jag älskar det mesta, Förhäxad, Big Bang theory, Vänner, O.C, Skins, Criminal Minds, CSI, One tree hill (upp till säsong 5 bara) Bones osv.
9. Bästa scenen någonsin?: Det måste måste måste vara när Penny ger sheldon en servett med Lenord nemoo's anteckning på, och sheldon springer iväg och ge henne alla presenter i världen, och det sista - kramen! awh!


10. En serie som du inte trodde att du skulle gilla men slutade upp med att älska?: Burn Notice.
11. En serie som gjorde dig besviken?: Pacific - trodde de skulle bli lika fint som Band of brothers, men icke.
12. Ett avsnitt du har sett mer än 5 gånger?: har nog sätt alla avsnitt ur alla serier jag tycker om, om och om igen.
13. Favoritserie från barndomen?: Pokemon - hur nördigt det nu än låter!
14. Manlig favoritkaraktär?: Chandler Bing! the king.
15. Kvinnlig favoritkaraktär?: Phoebe Halliwell.
16. Guilty pleasure serier?: Dexter - rätt skön snubbe, men riktigt äcklig, och hemskt, men går inte att INTE tycka om det.
17. Favorit miniserie?: Band Of Brothers - det finaste som finns!
18. Favoritserie som började tidigare än 2000?: Förhäxad, wiihoo - okej få börja ta något annat nu.
19. Bästa cast?: The O.C - så olika gäng som passa så bra ihop, och alla är störtsköna!
20. Favoritkyss?: När Seth trillar ner från taket och är spiderman, och Summer kommer in springandes och kysser honom - true love! 


21. Favoritpar?: Phoebe och Joey är det bästa paret ever - som kompis-par nu alltså!
22. Favoritserieavslutning?: redan tagit förhäxad - förutom det ... sista vänner avsnittet (tyvärr håller ju alla serier på tills ingen tittar mer, och det finns typ 4-5 serier som tagit slut än så länge)
23. Mest irriterande karaktär?: Ove Sundberg - jag hatar karljävlen!
24. Bästa citat?: "You know what, It's not that common, it doesn't happen to every guy, and it is a big deal!!"
- det är väl mest en rolig, en fin är nog ... "at this moment, there are 6 billion people in the world. Some are running scared, some are coming home, some tell lies to make it through the day, others are just now facing the truth, some are evil men, at war with good. some are good, struggling with evil ... Six billion people in the world, six billion souls, and sometimes ..... all you need is one.
25. En serie som du planerar att titta på (gammal eller ny)?: One tree hill - har jag precis börjat om att titta på.
26. Största OMG-ögonblick?: när Penelope blir skjuten! guuuuuuuud.
27. Bästa pilotavsnitt?: Pretty Little Liars - blev tagen direkt!!
28. Första tv-besatthet?: förhäxad, always?! annars Beverly hills, rusade man hem till efter skolan, kl 16:00 varje dag under hela mellanstadie-tiden!
29. Pågående tv-besatthet?: Big Bang theory och pretty little liars - enda jag följer slaviskt.
30. Sorgligaste karaktärsdöd?: När Keith i One tree hill dör, och när Brown i CSI Las vegas dör! - FY!



Kommentarer
Postat av: Beccah

Fan va bra lista, är också typ galen i serier.. pinsamt galen typ. Tror jag kopierar listan :)

2011-12-09 @ 05:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback