Lucia.

bloggen är under ombyggnad.

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Tack för din kommentar! Jag håller tummarna för dig att allt går bättre den här gången! Jag funderar också lite smått på att förr eller senare prova på college där borta istället. Vill fortfarande få uppleva USA så som jag drömt om det så det kan vara en tanke :)

Men jag tror inte jag kommer ångra mitt beslut att jag åkte hem nu. Ångrar mer isåfall att jag valde den värdfamiljen från allra första början. MEN, det går ju inte att göra något åt nu! Så jag tänker helt enkelt försöka leva i nuet och klura ut vad jag vill göra just NU. Inte vad jag kunde gjort annorlunda DÅ.

Ha så kul i Cali, har hört bra grejer om Santa Barbara! Du får säkert en toppentid där! :)

2011-12-14 @ 12:08:47
URL: http://wellbeadream.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback