Happy new year!


6 days to go - jag är mer redo än någonsin!

känner att nyår kan sluta på topp, med de bästa på jorden.
blir nyårsfirande hemma hos Davey's
spenderade gårdagen hemma hos jakob med grabbarna grus.
vid tolv smög jag och anton ut och körde och kikade på Big Bang Theory istället.
gjorde fula videos, tjaffsade och skvallrade - as usuall.

kom inte hem förens halv 4, så är jag pigg vid tolv ikväll är det ett under (y)
Happy New Year - make the best of it tonight! 
och förhoppningsvis med dom ni tycker mest om! that's what its all about.
jag fira in den med finaste vännerna, precis som de ska vara.
de som inte engagera sig behöver man inte i sitt liv, right?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback