a day in Exeter.

Idag har vi varit i Exeter hela dagen. (philippa, cathy och barbora åkte tåg - jag, alan och gracie åkte bilen, för gracie kunde inte sköta sig på morgonen) 

jag och barbora (familjens au pair från tjeckien) har sprungit runt överallt.
hennes engelska är inte nåt och hänga i granen men hon är super trevlig och försöker verkligen med allt!
- hittade converse skor här, då det är otäckt billigt, MIN KAMERA KOM IDAG FÖRRESTEN!!! halå service, på en lördag t.om!!! - så den kom, och jag har ju inget minneskort till den? klantigt, men fick låna ett av Alan medans jag är här.
har försökt hitta ett överallt idag, men är slut slut slut ... så ska bli mitt prio1 i London.
förresten så är jag äckligt nöjd - kameran ta sjuka bilder och har allt man kan behöva!!!! Filma gör den dessutom.

vad hittade jag mer? : allergimedicin i massor, strumpor, en svart bh utan band (som jag letat efter som en jäääävla hök i sverige) FOTBOLLSTIDNINGAR !!!!! - och ryggen har börjat göra så fruktansvärt ont igen, så måste ringa honom direkt när jag kommer hem, tror det måste blivit allt resande som skapat min värk igen.

alan berättade på vägen dit att Gracie saknat mig nåt så otroligt, att hon mått jätte dåligt halva sommaren för att jag inte varit här, och att det varit svårt för hela familjen att hon var så nere under 1-2 månader.
- är SÅ frukansvärt jobbigt och höra, samtidigt som det är "skönt" att bli saknad.
och cathy sa även igår när jag frågade hur länge jag skulle stanna i nästa gång. "Stay as long as you want to"



Gracie.



Philippa.



Barbora.



här bor jag denna veckan - i gästrummet! - ser väl ut som jag bott här mer än två dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback