One year ago!

" It was a whole year ago since I left Sweden for USA and New York ... never I thought I would be going home after only 2 months in the states, but ALSO I never thought I would met so many great friends from all over the world! - I've so many swedish friends that I've met over there, ... but I could never forget my german friends, seriously, Before I met you all I always said "oooh, stupid german people, you sucks" (only because you are here over the summer and drives like shit) - but i love you all, and i miss you all, and actually some of you drives like shit (; hehehhee! - (okey sure, so do I, whatever, Im the crazy swedish-girl) JUST wanted to say, I could not been asking for more ... I may have left USA after two months, but I got friends for life, and I will always remember you all!"

för ett årsedan hade jag packat min väska på 23 kilo, allt var klappat och klart.
jag var redo att bege mig till Kastrup för att möta upp det svenska gänget och åka till New York!
- känns som igår alltihopa! till New York kom vi, och vilken super stad! jag mötte Jennifer och Mikaela, och vi hade sällskap hela vägen till Chicago! - Jennifer och jag umgicks väl var och varannan dag - och imorgon sitter hon på sitt plan hem från Chicago till Norrland.

Jag spenderade inte många veckor i Chicago eller USA för den delen heller.
jag ångrar ingenting, jag hade aldrig överlevt ett helt år med den familjen, men jag ångrar aldrig att jag åkte.

så imorgon den 23 Augusti 2011 skulle mitt år vara över - jag är inte det minsta olycklig för allt jag missat med alla fina vänner jag träffats där, ibland kan jag önskat jag var med och fick uppleva allt.
men samtidigt hade aldrig Thailand hänt, jag hade inte fått en extra familj i England som jag åker tillbaka till lite då&då, jag hade inte träffat vännerna i England - och jag hade aldrig fått se Manchester United på deras hemmaarena, jag är kär i England, i allt som det erbjuder.

Chicago är en superstad, loooove!
- men samtidigt åker jag till Kristianstad (ist för hässleholm) imorgon och möter Matilda, som jag träffade i England, och kommer troligtvis åka med till Santa Barbara - alla val leder till något gott.



New York.


Chicago.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback