ticket back to paradise.

Jag: Just booked my flight !!!!! September 17th.
Cathy: HURRRAAAHH !!!!!!! :)
Jag: I didnt book the wrong one this time - although I thought it was gatwick ... it was not! 
Cathy: oh malin, you cant suprise me anymore ... which airport?
Jag: Heathrow, so it works good.
Cathy: thank god its england, that's the main thing!

så den 17 September klockan 15:00 lämnar jag sverige ännu en gång för mitt fina England.
nu ska jag bara boka buss ut från heathrow till Woking, och därifrån byta till Axminster!
- prata med en troligtvis blivande au pair också, som isåfall kommer när jag åker.
ska prata med henne någon dag i veckan, troligtvis imorgon, eeen svensk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback