such a nightmare.

spenderat dagen på ett Zoo/lekparken.
och angående mitt bankkort så verka det ha avmagniserats? på något konstigt vänster.
så vi fixade det med att Cathy fick ta hennes kort så länge, ifall det inte funkar att betala på torsdag.
här måste man nämligen har ett kort sen innan som kan betala det ifall jag inte kan på torsdag!
- så det löste sig fint, få bara sticka till Swedbank när jag kommer hem och fråga dom vad som är fel.

Gracie ha ju varit rena mardrömen idag, goooooode min själ!
ska packa iordning lite i rummet idag också, imorgon kommer ju alla människor hit, och sen kila jag på onsdag, så finns ju ingen direkt tid till det annars.

dagens sötaste måste varit när Philippa ska mata en fågel med bröd som vi hade med oss.
hon kasta iväg och fåglen börja äta och philippa säger "say thank you !!!!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback