skype with my family in england!

bilden säger väl allt - Gracie räckte ut tungan precis innan jag klickade!
Och cathy försökte prata och se seriös ut, hahaha! 
mina älskade små barn "see you next month, and we miss you"
- jag ser typ svullen ut! men det får man ta.

I miss you all so freaking much! - Can't wait to see you again next month.
saknar alltihopa, saknar att leka med dom, snacka skit med Cathy, reta alan, springa runt i Kilmington.
bara vara i Devon! på George Farmhouse i Kilmington! - see you in 20 days!

(är alldeles för trött nu, inte alls känt mig bra idag så gå och lägger mig igen - imorgon åker jag till Hässleholm)

Yours truly.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hoppas verkligen att du har rätt, men jag tycker det låter konstigt :P För även jag som har valt ett tvåårigt program genom SBCC måste välja mina kurser själv, så det är ens eget ansvar att man tar de kurser man ska.

Hoppas du har rätt så det inte blir några problem för dig :)

2011-08-22 @ 19:25:37
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Okej, vad bra :) Det är skönt att ha det så. Jag var lite sent ute nu och hade lite svårt att välja kurser, många av dem var redan fulla.

2011-08-22 @ 21:18:41
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback